歷史場景

(寫紙仔)
★:呢個是我的ICQ #,你的呢?
◇:我無上網架。
★:(WTF?)……哦,等你有得上網再add我啦。
---------------------
(ICQ對話)
★:好啦唔講啦,gotta run。
◇:(咁夜去跑步?)好囉拜拜……
---------------------
(房間)
★:你搵緊咩啊?
◇:睇下你有無收埋d碗碟係入面
★:(.........)
---------------------
(麵檔)
◇:唔,呢碗麵都唔好食既。
★:食我果碗啦。
◇:你叫親d都好食d既?
★:哈,一見你叫埋d古靈精怪野,我就醒水叫返個穩陣既打底啦。一陣你兩個都唔食咪死?
---------------------
(神秘獎品)
★:乖唔乖呢?
◇:(挑~)唔駛收埋啦,我唔飲益力多啊(呢招用左咁耐你都唔悶既)。
★:咁算數囉。
(原來獎品是鮮榨橙汁)
◇:啊,唔制啊,我要飲!
★:超,睬你都戇。
---------------------
(事到如今)
◇:事到如今,你仲未明邊個係奸邊個係忠?
★:(!)
---------------------
(after 18)
◇:咸哥佢等我夠十八歲就會黎接我過去英國(陶醉狀)
★:睇睇點~
(數年後)
★:又話黎接你?你自己過埋黎佢都無動靜既?
◇:………
(◇18歲後)
★:聽講咸哥怕左你,去左美國搵食播。
◇:你唔會明我地兩個d野架啦。
---------------------

No comments: