正牌好朋友

Mercury牌子的電腦主板相信無咩人聽過。我家有一塊P4M266a NDMx,是2004年買的。VIA晶片組,Socket 478插座,咩都內建,AGP graphic…etc。電腦時代購買的,如無記錯是四百元貨仔。配隻cheap雞Celeron 2.0GHz(咩cache都無版)。一句講晒,雞過北姑雞。
用了兩三年,慢過頭頂唔順。得水哥施捨一部Pentium 4 1.8GHz,勉勉強強用到尋日。舊機就丟在客廳(真的是用丟的)吸收日月精華。
上文說到水哥部野用到尋日。話說老尾之航空母航終於勝利啟用,點知連隨到我部錢七收皮。一開機就呱呱聲響,卒在藥石無靈之下隆重宣布底版打柴!本來某老尾承諾下學期尾就會送隻航母過我,不過佢兩年前話我入學就送,結果影都無。所以都係自力更生比較靠譜。
正所謂巧婦都難為無米炊,無錢整機的我只有打「老朋友」的主意。水哥部Pentium 4剛好也是Socket 478,又用DDR RAM,博佢一博啦!打開部機,果層千年積塵仲黑過福隆新街d菜館,好在有罐吹鏡頭的壓縮空氣,出騎樓吹吹吹吹,跌出黎無半斤都有四兩。將粒P4連同重型heat sink移植去訓左兩年大覺的Mercury牌底版。居然又起到機!真係吹脹。
呢種朋友實在太好,你唔理佢,佢都仲會理你。感激之情無以為報,只有係driver都未裝晒的情況下上黎打呢篇野,表揚一下我第一件自資電腦零件。

No comments: