一個時代的收皮



Twins拆夥七年緣盡
28/06/2008

Twins 自 01 年 出 道 後 , 七 年 來 一 直 在 歌 、 影 、 視 、 廣 告 、 寫 真 等 各 方 面 深 受 歡 迎 , 堪 稱 過 去 七 年 來 最 有 叫 座 力 的 娛 圈 吸 金 王 。 但 自 年 初 的 慾 照 風 波 後 , 經 歷 了 五 個 多 月 風 風 雨 雨 的 Twins , 已 決 定 正 式 拆 夥 , 鍾 欣 桐 ( 阿 嬌 ) 及 蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 將 各 散 東 西 , Twins 過 去 七 年 的 卓 越 成 績 將 畫 上 句 號 , 亦 都 成 為 本 地 娛 圈 可 一 不 可 再 的 回 憶 。

Mani 感 無 奈
一 手 將 Twins 提 拔 為 人 氣 偶 像 的 英 皇 娛 樂 藝 人 管 理 及 唱 片 部 總 監 霍 汶 希 ( Mani ) 昨 日 語 帶 無 奈 地 表 示 : 「 Twins 咁 多 年 已 經 深 入 人 心 , 其 實 阿 嬌 、 阿 Sa 有 唔 同 Style , 兩 個 都 可 以 獨 當 一 面 , 就 算 各 自 工 作 都 唔 成 問 題 。 ( 幾 時 會 再 以 Twins 名 義 做 ? ) 可 見 工 作 安 排 睇 都 唔 會 , 要 再 等 待 一 個 適 當 時 候 。

No comments: